9 Eylül 2016 Cuma

Uzaylı Zekiye!


Sene 88-89..
O dönem ben ilkokula yeni başlamışım..
Ve saçlarım inanılmaz gür..
(Ki hala öyledir ve saçlarım konusunda hiç mütevazi değilimdir ;) onun dışındakileri oturup tartışabiliriz :) )
Annem saçlarımı ortadan ayırıp 2 yandan kuyruk yapıyor.
Siyah önlük, kaskatı kolalanmış beyaz yaka, 2 kuyrukta 2 kurdele ile yılbaşı sepeti gibi hergün okula gönderiyor beni :)))
Şubat tatili gelene kadar aynı model saçla ben okula gitmeye devam ediyorum.
Tatilde sanırım Istanbul'a gelmek için otobüse biniyoruz.
Yerimize oturuyoruz.
Tam yan koltukta babası ile oturan benim yaşlarımda bir çocuk var.
Bana bakıp gülüyor..
Bende gülüyorum.
Sonra babasına dönüp diyor ki..
"Baba kıza bak Uzaylı Zekiye gibi"


1988-90 yılları arasında yayınlanan dizi..
Zekiye normalde gerizekalı ama doğaüstü yetenekleri var ve onları kullanırken çok zeki :)))


Şu anda gülüyorum ama o an nasıl kırılmışsam bakın hala o anı hatırlıyorum :))
Öküzlerin dünyasına hoşgeldin tabir-i caizse!
Ağlayarak anneme saçlarımı hemen açmasını bir daha da böyle toplamaması gerektiğini söylüyorum.
Cidden annem bir daha saçlarımı hiç öyle toplamadı.
O da mı kırıldı acaba dur bak ben bunu bir sorayım ona da :)
O dönemden bir vesikalık fotoğrafım var.
Çok sevimli :) Ayy şuna bak dersin görsen :)
Anlayacağınız bir erkekten ilk öküzlüğü gördüğümde 7 yaşındaydım..
Bu hikaye nerden mi geldi aklıma..
Annem sabah kurbanlık öküzün fotoğrafını atmış bak diye. Çok güldüm :))
Tabi ki anneme etrafta bunlardan çok var ve whatsapp kız gruplarından da arada bir öküz fotoğrafı geliyor diyemedim..
:)
Bayram geliyor..
Bütün öküzleri keselim lütfen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder