3 Eylül 2016 Cumartesi

Kuzenler Günü..

Evet başlıktan şimdi sanacaksınız ki " Ayyy ne kadar da ailesine düşkün bir kız.."
Alakası bile yok :) Tam tersine o kadar başına buyruk bir tipim ki aileyi gördüğüm anlar kısıtlıdır. Aman ha aile deyince gerçek aile kavramıyla karıştırmayalım! Akrabalar demek daha doğru sanırım..
Yoksa bol bol İzmir seyahatlerim biraz anlamsız olurdu.. Gerçek aileme tabi ki her insan kadar bende düşkünüm :)
Baba tarafı neyse de anne tarafı tam bir aşiret tadında.. Tadından yenmiyor yani :)
Yolda yürürken elimi sallasam bir kuzene çarpabilir..
Benim bile daha tanışmadığım kuzenlerim var.O yüzden siz hiç kafanızı yormayın..
Gelelim kuzenler gününe..
Evet bir senedir ayın ilk Cumartesi akşamı bir kuzende toplanıyoruz..
Artık arkadaşlarım bile alıştı.. “Ay yine mi kuzenler günü?” modundalar..
“Siz gidin ben çıkışta katılırım size ya” diye onlardan da eksik kalmıyorum tabi :)
Kuzen derken sadece 15 kişilik bir akraba ekibi..
Tabi eşler,çocuklar derken al sana ortalama 40 kişi..
Ev sahibine eziyet yemin ederim.
Bir de tüm kuzenler olsa düğün salonu falan kiralamak şart..
Bu sene beni de bu oluşumun içine aldılar..
Sağ olsunlar..
Ailenin aykırı tipi olarak beni pek de yadırgamadılar. Araya renk de lazım değil mi :) Mesela gecenin 3 ünde arkadaşına yazacağına whatsapp grubuna "Evde ne içki var, ben geliyorum" yazan bir tip :)
İzmir'de doğup büyümüş olmamın yanı sıra, babamın ve annemin akrabalar dahil kimseyi hayatımıza müdahale etmemize izin vermeyecek şekilde yetiştirmesinin yararlarını hep gördüm.
Ailede başka biri yapsa olay olacak şeyler, ben yaptığımda hep normal karşılandı.
Çünkü üzerimde kimsenin söz hakkı olmadı.
Yaşamınızın sınırlarını siz belirlersiniz.
İster aile ister akraba olsun.. Herkese dur demenizi gerektirmeyecek şekilde davranmasını bilin.
Sonra rahat edersiniz ;)
Bu arada itiraf ediyorum.  Fransa seyahatimi bahane edip whatsapp grubundan kaçtığım doğrudur :) Her Cuma, Hayırlı Cumalar yazmaktan fenalık geldi ne yapayım.. Yazmasam dinsiz falan sanacaklar :) bir cümle yaz üstüne 45 cevap gelsin. Ama bu da kafa di mi? Bu kadar akraba ilişkisi bende error veriyor.
Hadi ben kaçtım.
Kuzenler gününe gidip çatlayana kadar hamur işi yiyip, muhabbet edeceğim.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder